کد خبر: 454062
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۵:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

سرنوشت پرستاری که در حین واکسن زدن از هوش رفت، چه شد؟ + ویدئو

بعد از انتشار ویدئوی بیهوش شدن یک پرستار آمریکایی در حین دریافت واکسن کرونا، شایعات زیادی در مورد سرنوشت او و دلایل غیبتش در رسانه‌ها پخش شد.

سرنوشت پرستاری که در حین واکسن زدن از هوش رفت، چه شد؟ + ویدئو
کد خبر: 454062
|
۱۳۹۹/۱۰/۰۵ ۱۵:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بعد از انتشار ویدئوی بیهوش شدن یک پرستار آمریکایی در حین دریافت واکسن کرونا، شایعات زیادی در مورد سرنوشت او و دلایل غیبتش در رسانه‌ها پخش شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، بیهوش شدن «تیفانی داور» پرستار بیمارستان «CHI Memorial» که در تنسی آمریکا واقع است شایعات زیادی راجع به سرنوشتش و نیز مشکلات واکسن فایزر به وجود آورد.

رسانه‌های عربی خبر دادند، در پی این شایعات CHI Memorial Hospital طی بیانیه‌ای که در صفحه رسمی توییترش منتشر کرد نوشت: دافر تشکر و قدردانی خود را از توجهی که به او و سرنوشتش شده ابراز می‌دارد.

در ادامه بیانیه آمده است: او در وضعیت خوبی بوده و همچنان زنده است. اخبار منتشرشده در مورد مرگش صحت ندارد و هم‌اکنون در شرایط مناسبی در منزلش به سر می‌برد و از همه می‌خواهد تا به حریم خصوصی و خانوادگی‌اش احترام بگذارند.

به نوشته این رسانه‌ها، انتشار این بیانیه نه تنها باعث کاهش شایعات نشد بلکه برخی با استناد به این بیانیه بر صحت ادعاهای خود مربوط به مشکلات پیش‌آمده برای این پرستار تاکید کردند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها