کد خبر: 655739
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۲۱:۳۰:۰۰
| |

امام جمعه شیراز:

روز ۱۳ فروردین به تفریح نروید؛ فکر کنید پدرتان را از دست داده‌اید!

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: روز شهادت امیرالمومنین، ۲۱ ماه رمضان امسال مصادف با روز طبیعت، ۱۳ فروردین شده و طبیعتاً آنکه احساس کند پدر از دست داده اگر روز طبیعت هم باشد به تفرج نمی‌رود و این احترام را غیرمسلمانان هم برای امیرالمومنین قائل هستند و حرمت می‌گذارند.

روز ۱۳ فروردین به تفریح نروید؛ فکر کنید پدرتان را از دست داده‌اید!
کد خبر: 655739
|
۱۴۰۳/۰۱/۱۲ ۲۱:۳۰:۰۰

لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس گفت: روز شهادت امیرالمومنین، ۲۱ ماه رمضان امسال مصادف با روز طبیعت، ۱۳ فروردین شده و طبیعتاً آنکه احساس کند پدر از دست داده اگر روز طبیعت هم باشد به تفرج نمی‌رود و این احترام را غیرمسلمانان هم برای امیرالمومنین قائل هستند و حرمت می‌گذارند.

به گزارش مهر، وی ضمن تاکید بر این مساله که هتک حرمت نسبت به وجود مقدس امیرالمومنین علی (ع) در هیچ فضایی انجام نشود افزود: ۸ روز بعد از آن تعطیلات عید فطر است و ما با تفرجی که در آن گناه نشود مخالف نیستیم.

امام جمعه شیراز افزود: مردم می‌توانند به جای آن در تعطیلات عید فطر تفریح و تفرج کنند که اول اردیبهشت ماه جلالی هم هست.

وی همچنین گفت: مناسبت دیگر روز ۱۲ فروردین یعنی روز عیدی است برای مسلمانان و مخصوصاً مردم ایران؛ که به نام روز جمهوری اسلامی نامگذاری شده زیرا رأی مردم به جمهوری اسلامی در این روز تثبیت شد و از این جهت برای ما یک روز بسیار بسیار ارزشمند است و امام خمینی (ره) فرمود از ایام الله بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها