کد خبر: 346528
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۵:۳۴:۰۰
| |

«نبرد جانگساری» در صدر باکس‌آفیس کره‌جنوبی قرار گرفت

«نبرد جانگساری» پیشتاز گیشه سینمای کره جنوبی در هفته گذشته بود. اما «روزی روزگاری در هالیوود» به کارگردانی تارانتینو در رتبه چهارم جدول فروش ایستاد.

«نبرد جانگساری» در صدر باکس‌آفیس کره‌جنوبی قرار گرفت
کد خبر: 346528
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۸ ۱۵:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم سینمایی کره‌ای «نبرد جانگساری» محصول کمپانی «برادران وارنر» در صدر فهرست باکس‌آفیس آخر هفته ایستاد.

این درام جنگی با فروش 4 میلیون و 590 هزار دلاری از 690 هزار بلیت از روزهای سه‌شنبه تا یکشنبه و فروش 3 میلیون و 450 هزار دلاری باقی روزهای هفته، در صدر گیشه کره جنوبی جای گرفت.

این فیلم به کارگردانی «کواک کیونگ تائِک» و «کیم تائه هون» با تم اکشن جنگی از هنرپیشه‌های ستاره سینمای کره همچون «کیم میونگ مین»، «چوئی مین هو» و «مگان فاکس» بهره می‌برد.

این فیلم قرار است توسط شرکت «ولگو یو‌اس‌اِی» در سینماهای آمریکای شمالی اکران شود.

«با کوانتوم: جسارت یک زندگی شبانه» دیگر فیلم کره‌ای است که جایگاه دوم گیشه را به دست آورده است. این درام جنایی از چهارشنبه تا یکشنبه توانست 2 میلیون و 660 هزار دلار درآمد کسب کند.

«لی سونگ تائه» کارگردانی این فیلم را برعهده داشته است. «با کوانتوم: جسارت یک زندگی شبانه» روایت یک رسوایی بزرگ مواد مخدر است که رد آدم‌ها و افراد مشهور در آن دیده می‌شود. لی می‌گوید نسخه اولیه این فیلم‌نامه را در سال 2016 نوشته است.

«آدم‌های بد: قلمرو هرج و مرج» با فروش یک میلیون و 870 هزار دلاری پس از سه هفته به مکان سوم فهرست باکس‌آفیس این هفته کره سقوط کرد.

با این وجود سه فیلم پرفروش این هفته کره جنوبی 70 درصد مجموع فروش گیشه این کشور را به خود اختصاص دادند.

فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با یک میلیون و 330 هزار دلار در 5 روز اکران، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داد درحالی که «اَد استرا» تنها با 395 هزار و 400 دلار و مجموع فروش 3 میلیون و 600 هزار دلار در مکان پنجم گیشه کره جنوبی جای گرفت.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها