کد خبر: 344806
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۹:۱۲
| |

زیدان روی بیل ریسک نمی‌کند

«زین‌الدین زیدان» در آستانه دیدار مقابل اوساسونا، نام «گرت بیل» را در فهرست 19 نفره رئال قرار نداد تا مهاجم ولزی پس از سپری کردن یک تابستان پرتنش با زیدان، حالا به مهره‌ای تبدیل شود که مرد فرانسوی روی او ریسک نمی‌کند.

زیدان روی بیل ریسک نمی‌کند
کد خبر: 344806
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۱۶:۰۹:۱۲

اعتمادآنلاین| ‌‌ رئالی‌ها با پیروزی در این دیدار که سومین برد پیاپی آنها لقب خواهد گرفت، به احتمال زیاد می‌توانند خود را به صدر جدول رده‌بندی لالیگا برسانند البته در غیاب بیل؛ اما این غیبت با نیمکت‌نشینی‌های گذشته مرد ولزی توسط زیدان تفاوت زیادی دارد؛ در واقع سرمربی فرانسوی حالا برای بازی‌های بزرگ روی بیل حساب ویژه‌ای باز می‌کند.

براساس گزارش رسانه‌های اسپانیا، زیدان برای آنکه مهاجم احیا شده خود را برای شهرآورد مادرید مقابل اتلتیکو سرحال نگه داشته و آمادگی وی را حفظ کند، برای دیدار مقابل اوساسونا به وی استراحت داده است.

پس از اینکه انتقال مرد ولزی به سوپر لیگ چین در تابستان سال جاری به طور ناگهانی توسط باشگاه منتفی شد، بیل بار دیگر خود را به برنامه‌های زیدان تحمیل کرد و در جریان پنج بازی رسمی رئال با حضور در ترکیب اصلی 2 گل نیز به ثمر رساند.

علاوه بر بیل، «فرلاند مندی» که به‌تازگی از مصدومیت همسترینگ رها شده نیز دیدار مقابل اوساسونا را از دست خواهد داد و این در حالی است که زیدان همچنان «لوکا مودریچ»، «ایسکو» و «مارسلو» را هم در اختیار ندارد؛ بازیکنانی که در نشست خبری این تیم از آنان با جمله «نیمه آماده» یاد شده بود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها