کد خبر: 626685
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۵۷:۵۹
| |

پاسخ پر نیش یحیی گل محمدی به کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی!

یحیی گل‌محمدی بعد از سوال یک خبرنگار در مورد مصاحبه کمال کامیابی‌نیا جملاتی را به زبان آورد.

پاسخ پر نیش یحیی گل محمدی به کمال کامیابی‌نیا و سیامک نعمتی!
کد خبر: 626685
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۸:۵۷:۵۹

هفته گذشته گفتگوی کمال کامیابی‌نیا در مورد اتفاقات پرسپولیس که با لحن انتقادی او نسبت به سرمربی این تیم همراه بود، به شدت مورد توجه قرار گرفت.

[کنایه آشکار یحیی به کمال و شاید سیامک!]

حالا یحیی درباره مجادله لفظی کمال با پریرا گفته است: هر بازیکنی که در پرسپولیس حضور داشته باشد، حتی یک بازی هم بکند، قابل احترام است. خصوصا اینکه بعضی بازیکنان سال‌های زیادی اینجا بودند و از آنها تشکر دارم. اما اینکه باشند، همه چیز خوب باشد و بعد که می‌روند حاشیه درست کنند، اتفاق خوبی نیست و دور از انصاف است.

به گزارش ورزش سه، او در پاسخ به این سوال که آیا علت جدایی کمال سن بالا بوده؟ عنوان کرد: ماندن یک بازیکن در تیم، هیچ ربطی به سن و سال ندارد. مگر سیدجلال و آقا کریم نبودند؟ این‌ها بازیکنانی بودند که سال‌های زیادی به خاطر کیفیتشان در تیم ماندند. اینکه صحبت‌هایی را می‌کنند، ربطی به سن ندارد و به کیفیت بازیکن و نظر کادر مرتبط است.

گل‌محمدی صراحتا از کامیابی‌نیا انتقاد کرد و اظهار داشت: از کمال تشکر دارم و زحمت زیادی برای تیم کشید اما صحبت‌های او خیلی غیر حرفه‌ای بود، خیلی.

او در پاسخ به این سوال که کمال گفته بود شخص دیگری در جدایی‌اش نقش داشت و سیامک نعمتی نیز همین صحبت را مطرح کرده بود، گفت: شما که من را می‌شناسید و بچه‌ها هم من را می‌شناسند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها