کد خبر: 364669
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۱:۱۳:۰۰
| |

مختاریان، استاد برجسته روزنامه‌نگاری:

جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای علیه ایران شکل‌گرفته است

محمود مختاریان، یکی از اساتید و پیشکسوتان برجسته روزنامه‌نگاری کشور، بابیان اینکه جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای علیه جمهوری اسلامی شکل‌گرفته است، گفت: در کشور شاهد  تولید فکر و اندیشه هستیم و باید روزنامه‌نگار آن نیز حرفه‌ای، آموزش‌دیده و به‌روز باشد.

جنگ رسانه‌ای گسترده‌ای علیه ایران شکل‌گرفته است
کد خبر: 364669
|
۱۳۹۸/۰۹/۰۷ ۱۱:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| محمود مختاریان، یکی از اساتید و پیشکسوتان برجسته روزنامه‌نگاری کشور، روز پنجشنبه در آیین اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری قم در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تاکید بر اینکه رسانه‌های کشور باید به‌صورت جدی حمایت شوند گفت: رسانه قدرت ملی است و باید آن‌ها را ارزشمند بداریم.

وی بابیان اینکه در پنج سال گذشته شرایط رسانه‌ای دنیا تغییر کرده است گفت: روزانه میلیون‌ها ایمیل و چندین میلیارد توئیت در دنیا ارسال و منتشر و سه هزار خبرگزاری در لحظه به‌روز می‌شود.

مختاریان بابیان اینکه تحولات حوزه رسانه بسیار سرعت گرفته است، ادامه داد: شبکه‌های مجازی طوفانی است که توانسته تغییرات زیادی در حوزه رسانه‌ای ایجاد کند، به‌گونه‌ای که بر اساس مطالعات صورت گرفته بزرگ‌ترین کوچ بشر به تلگرام بوده است.

وی بابیان اینکه رژیم صهیونیستی روزانه 20 میلیون نفر را در واتساپ شنود می‌کند گفت: عرصه نبرد واقعی در رسانه است.

وی ادامه داد: مقامات آمریکایی به دروغ و ریاکارانه می‌گویند که روزانه 20 هزار تصویر از ایران به وزارت خارجه می‌رسد ولی این آمار غلط است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها