کد خبر: 444238
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آیا ملانیا بعد از خروج از کاخ سفید به ستاره تبلیغات تبدیل خواهد شد؟ + عکس

گرچه هنوز اطلاعات ضدونقیضی در مورد شایعه عزم ملانیا برای جدایی از دونالد ترامپ بعد از خروج از کاخ سفید منتشر می‌شود، اما برخی از رسانه‌ها یک گام هم پیشتر رفته و نوع فعالیتی را که ملانیا بعد از خروج از کاخ سفید و طلاق از ترامپ در پیش خواهد گرفت پیش‌بینی کرده‌اند.

آیا ملانیا بعد از خروج از کاخ سفید به ستاره تبلیغات تبدیل خواهد شد؟ + عکس
کد خبر: 444238
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۰ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| گرچه هنوز اطلاعات ضدونقیضی در مورد شایعه عزم ملانیا برای جدایی از دونالد ترامپ بعد از خروج از کاخ سفید منتشر می‌شود، اما برخی از رسانه‌ها یک گام هم پیشتر رفته و نوع فعالیتی را که ملانیا بعد از خروج از کاخ سفید و طلاق از ترامپ در پیش خواهد گرفت پیش‌بینی کرده‌اند.

به گزارش اعتمادآنلاین، رسانه‌های عربی خبر دادند، تبعات شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست‌جمهوری برای ملانیا به مراتب سخت‌تر از دونالد است.

به گفته کارشناسان، ملانیا همسر رئیس‌جمهور فعلی آمریکا در تنگنای شدیدی قرار گرفته است. شخصیت او همواره به حضور در رسانه‌ها و قدرت‌طلبی تمایل دارد؛ ملانیا با چنین شخصیتی بانوی اول کاخ سفید شد و اکنون که با شکست در حال ترک این کاخ است پرسش‌های زیادی در مورد آینده اجتماعی و شغلی‌اش به میان آمده است.

کارشناسان عرب در حال حاضر این پرسش را مطرح می‌کنند که ملانیا در صورت عملی کردن تهدید خود در طلاق از دونالد، به چه سمت‌وسویی خواهد رفت؟

آیا بعد از خروج از کاخ سفید دوباره راه شوهای مد و لباس را در پیش خواهد گرفت؟

آیا به یک ستاره تبلیغات تبدیل خواهد شد؟

این آلترناتیو برای دختر یوگسلاوی‌تباری که در 16سالگی توسط یک عکاس مد کشف شد همواره وجود دارد.

امروز به طور حتم بسیاری از کمپانی‌های تبلیغاتی آمادگی خواهند داشت تا هزینه‌های هنگفتی بابت تبلیغاتی بپردازند که ملانیا ترامپ بانوی اول سابق کاخ سفید و نماد شیک‌پوشی در این کاخ اجرا کند.

در هر صورت، در میان انتشار شایعات تایید و تکذیب‌های آینده زندگی زناشویی ملانیا و ترامپ، اخباری در مورد مذاکرات ملانیا برای اختصاص سهمی مساوی برای پسرش بارون از ثروت دونالد هم شنیده می‌شود.

ملانیا در 16 سالگی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها