کد خبر: 163013
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۰:۰۰
| |

تعجب ولایتی از تدریس اساتید در دو دانشگاه؛ مگر چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است؟ یک فرد که بیشتر از 24 ساعت زمان ندارد 

علی اکبر ولایتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که خود 37 شغل دارد، از اینکه برخی از استاتید در دو دانشگاه تدریس می کنند اظهار تعجب کرد و گفت: «مگر چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است؟ یک فرد که بیشتر از 24 ساعت زمان ندارد.» 

تعجب ولایتی از تدریس اساتید در دو دانشگاه؛ مگر چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است؟ یک فرد که بیشتر از 24 ساعت زمان ندارد 
کد خبر: 163013
|
۱۳۹۶/۱۲/۲۴ ۱۲:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| علی اکبر ولایتی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حالی که خود 37 شغل دارد، از اینکه برخی از استاتید در دو دانشگاه تدریس می کنند اظهار تعجب کرد و گفت: «مگر چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است؟ یک فرد که بیشتر از 24 ساعت زمان ندارد.»

به گزارش فارس، او امروز در نشستی خبری در پاسخ به سوالی درباره اساتید دوشغله در دانشگاه آزاد گفت: «برخی اساتید به طور تمام وقت در دانشگاه دولتی کار می‌کنند و می‌خواهند در دانشگاه آزاد هم تمام وقت کار کنند ولی مگر چنین مسئله‌ای امکان‌پذیر است؟ یک فرد که بیشتر از 24 ساعت زمان ندارد، در دوره قبلی اینها به دلیل روابط غیر اداری که با مدیران داشتند قرارداد تمام وقت امضاء می‌کردند و هفته‌ای یکی دو ساعت تدریس می‌کردند و حقوق تمام وقت را دریافت کردند ولی این خلاف قانون است، آموزش عالی ناظر این مقررات است و این افراد باید حساب و کتاب دریافت‌ها را بازپس دهند.»

ولایتی افزود: «برخی مقابله ما با این اساتید را سیاسی برداشت کردند ولی اینگونه نیست بلکه ما طبق مقررات عمل کرده‌ایم.»


او همچنین در پاسخ به سوالی درباره اختلافش با فرهاد رهبر اظهار کرد: «اختلاف بین مدیران دانشگاه آزاد آرزوی آنهایی است که نمی‌خواهند دانشگاه پیش برود ولی اتحاد خوبی بین مدیران دانشگاه آزاد وجود دارد که در تاریخ مدیریت آموزش عالی و دانشگاه آزاد بی سابقه است.»

ولایتی در ادامه درباره مردم سوریه نیز سخن گفت. او تاکید کرد: « باید به تمامیت ارضی سوریه احترام گذاشته شود و هرچه زودتر مردم سوریه با استقلال کامل و آرامش کافی در زندگی مسالمت آمیز به سر ببرند و کسانی که خانه‌هایشان را از دست دادند که 10 میلیون نفر هستند به خانه‌هایشان بازگردند.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها