کد خبر: 445000
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۲:۵۶
| |

لطف‌الله فروزنده، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

باید مشکلات کشور را با خودکفایی حل کنیم

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: باید با مدیریتی قوی و منسجم مشکلات کشور را رفع کنیم و خودمان را به خودکفایی برسانیم.

باید مشکلات کشور را با خودکفایی حل کنیم
کد خبر: 445000
|
۱۳۹۹/۰۸/۲۳ ۱۵:۲۲:۵۶

اعتمادآنلاین| لطف‌الله فروزنده، عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی درباره پیروزی جو بایدن و فرش قرمز پهن کردن برخی افراد در داخل برای او اظهار کرد: ماهیت آمریکا برای ما فرقی ندارد، زیرا استراتژی آنها در مقابل نظام جمهوری اسلامی ایران نابودی، مهار و فشار به ملت ایران است.


او ادامه داد: بایدن یا ترامپ نباید برای مسئولان ما تفاوتی داشته باشد و آنها باید در ارتباط با توانمندی‌های داخلی و نیروهای جوان ما برنامه‌های اصولی و اساسی‎تری را صورت دهند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی یادآور شد: در حال حاضر ما از تحریم‌ها عبور کرده‌ایم و لازم است که با مدیریتی قوی، هماهنگ و منسجم مشکلات کشور را رفع کنیم و همچنین خودمان را به خودکفایی و شکوفایی برسانیم.

فروزنده تصریح کرد: برخی جریان‌ها در داخل کشور که متاسفانه ریشه‌در دولت دارند، از همان اول به اسم مذاکره آمدند و فکر کردند که می‌توانند مشکلات را حل کنند، تمام تخم‌مررغ‌های خودشان را در سبد برجام گذاشتند و در آخر هم این آمریکایی‌ها بودند که به تعهدات خود عمل نکردند.

او بیان کرد: بسیاری از مسائل اقتصادی همچون ایجاد پالایشگاه‌ها، صنایع تبدیلی و بخش تولید می‌توانست با اتکا به داخل حل شود، اما مورد غفلت قرار گرفت، ملت ما آگاه هستند، آمریکا را شناختند و لازم است که بیش از پیش مقاومت را جدی بگیریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها