کد خبر: 476370
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۵:۰۰
| |

لاله افتخاری، فعال‌سیاسی اصول‌گرا:

حضور رئیسی به‌عنوان کاندیدا در انتخابات 1400 وحدت‌آفرین است

لاله افتخاری گفت: حضور آقای رئیسی به عنوان یک کاندیدا می‌تواند بسیار وحدت‌آفرین باشد و به همدلی و وحدت بین نیروهای انقلابی کمک می‌کند ولی باید ایشان و شرایطی که دارند در نظر گرفته‌شود در صورتی‌که ایشان مایل به حضور نباشند باید نامزدهای بعدی را در نظر داشت.

حضور رئیسی به‌عنوان کاندیدا در انتخابات 1400 وحدت‌آفرین است
کد خبر: 476370
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۳ ۰۹:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ لاله افتخاری، چهره سیاسی اصول‌گرا، در رابطه با دعوت شورای وحدت از سه تن از اصولگرایان برای ارائه برنامه گفت: شورای وحدت کاندیداهای مختلفی را مدنظر دارد. شورای وحدت تصمیم دارد با کاندیداهای مختلف و با کسانی که رزومه بهتری دارند و سابقه خوبی نشان داده‌اند و پیشینه قابل دفاعی دارند، گفت‌وگو کند و برنامه دعوت این کاندیداها وجود دارد تا آن‌ها هم برنامه های خود و کسانی را که می خواهند در آینده با آن‌ها کار کنند معرفی کنند و می خواهیم، طرحی نو دراندازیم.

به گزارش برنا، او افزود: قبلا فقط شخص معرفی می شد اما این‌بار قرار است براساس کارآمدی و برنامه تیم ارزیابی شود.

افتخاری در رابطه با کاندیداتوری ابراهیم رئیسی ادامه داد: حضور آقای رییسی به عنوان یک کاندیدا می تواند بسیار وحدت آفرین باشد و به همدلی و وحدت بین نیروهای انقلابی کمک می‌کند ولی باید ایشان و شرایطی که دارند در نظر گرفته‌شود در صورتی که ایشان مایل به حضور نباشند باید نامزدهای بعدی را در نظر داشت و از ظرفیت آن‌ها استفاده کرد.

او در مورد کاندیدا نظامی تاکید کرد: باید دید نظامی چطور تعریف می شود و به چه کسی نظامی گفته می‌شود. نظامیانی که از محل خدمت خود استعفا داده و خارج شده‌اند مشکلی ایجاد نمی‌کنند. البته شاید نگاه مردم به غیر نظامیان باشد و به روحانیت بهتر از بقیه رای می‌دهند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها