کد خبر: 268787
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۴:۰۰
| |

بازیگر فیلم «سونامی»:

روی سینما متمرکز شده‌ام و فکرهای جدید دارم

«بهرام رادان» بازیگر فیلم «سونامی» می‌گوید: روی سینما متمرکز شده‌ام و برای آینده فکرهای جدیدتری دارم؛ هر بازیگر هر جور که استراتژی دارد ادامه مسیر می‌دهد.

روی سینما متمرکز شده‌ام و فکرهای جدید دارم
کد خبر: 268787
|
۱۳۹۷/۱۱/۱۸ ۱۷:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| «بهرام رادان» در پاسخ به اینکه چگونه است که طی دو سال گذشته شاهد همبازی شدن او با صدیقیان در فیلم‌های متعدد هستیم، گفت: سینمای ما جوری نیست که ما همدیگر را پیشنهاد دهیم و این یک اتفاق است.

رادان همچنین با اشاره به آنکه به شعور مخاطب احترام می‌گذارد، اظهار کرد: مدیوم کار را با دقت انتخاب می‌کنم. امسال موقعیت حضور در 3 فیلم با فرم‌های متفاوت را داشتم.

بازیگر فیلم «سونامی» در توضیح اینکه چگونه شده که در نقش دوم بازی کرده، گفت: نقش برایم مهم است؛ مکمل یا اول مهم نیست. در این میان با صدیقیان قاطی کردیم و ترکیب خوبی شد.

او تصریح کرد: هر بازیگر هر جور که استراتژی دارد ادامه مسیر می‌دهد. من در سینما متمرکز شده‌ام و برای آینده فکرهای جدیدتری دارم.

بازیگر فیلم «سونامی» درخصوص سختی کار گفت: تکواندو ورزشی است که افراد در 24 یا 25 سالگی بازنشست می‌شوند. دوست داشتم زمان بیشتری به تمرین اختصاص می‌دادم چون رویای بازی در فیلم ورزشی را سالهاست با خودم دارم.

رادان ادامه داد: طبیعی است که در فیلم‌های ورزشی باید بین پلان‌های مختلف گرم می‌کردیم و این کار بدنمان را ضعیف کرده بود که منجر به کاهش روحیه می‌شد. این دوباره و چند باره گرم کردن‌ها برای ضبط سکانس‌های مختلف تبدیل به کابوس و جنهم شده بود.

در خلاصه داستان فیلم سونامی آمده است: در آخرین اردوی تیم ملی تکواندو، سرمربی و سه تن از بهترین بازیکنان تیم در دانمارک پناهنده شده و به ایران بازنگشته‌اند. این فرصتی است که خسروی، سرمربی قدیمی و کهنه‌کار بعد از سالها بازگردد و کار نیمه تمامش را به پایان برساند.

بهرام رادان، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاع نوری، فرشته حسینی، رعنا آزادی ور، امیرمهدی ژوله و محمدرضا غفاری از جمله بازیگران این فیلم هستند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها