کد خبر: 487903
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۲۶:۲۷
| |

محمدی:

کشتی به حمایت فراتر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: کشتی به حمایت فراتر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد. امیدوارم تمامی دستگاه‌های مرتبط و حامی حداقل در زمان باقی مانده تا المپیک این مهم را به انجام برسانند و حق مطلب را ادا کنند.

کشتی به حمایت فراتر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیاز دارد
کد خبر: 487903
|
۱۴۰۰/۰۲/۳۰ ۱۳:۲۶:۲۷

اعتمادآنلاین| «غلامرضا محمدی» امروز در حاشیه رقابت های کشتی آزاد جام تختی با بیان این مطلب، افزود: جام تختی یکی از معتبرترین مسابقات کشتی درجهان است. اما امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا و تاثیرات آن بر همه ارکان زندگی و ورزش این رقابت ها نیز تحت تاثیر این ویروس در سطح فنی پایین درحال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، ‌وی افزود: به هرحال فدراسیون کشتی تصمیم به برگزاری این رقابت ها گرفت و ما نیز با شرکت تمامی ورزشکاران به نام ایرانی از آن حمایت کردیم اما این تمام موجودیت ما در کشتی نیست و امیدوارم با ریشه کنی کرونا در در دور بعدی این رقابت ها ورزشکاران خارجی بیشتری درآن شرکت کنند.

محمدی در پاسخ به این سووال که چرا ورزشکاران بنام کمتر برای شرکت در این رقابت ها ابراز علاقه مندی می کنند، اظهار داشت: دلایل متعددی دارد که مهم ترین آن ها به روابط بین الملل فدراسیون کشتی با جهان بیرونی باز می گردد که امیدوارم این روابط هر چه سریع تر بهبود یابد تا درسال آینده شاهد پربار تر برگزار شدن این رقابت ها باشیم.

وی درباره تیم ملی نیز گفت: تیم ملی شانزدهم خرداد برای شرکت در رقابت های جام زیلکوفسکی به لهستان می رود و پس از بازگشت از این مسابقات فهرست نهایی تیم ملی اعزامی به بازی های المپیک 2021 را اعلام خواهیم کرد.

تیم کشورمان شش سهیمه کشتی آزاد دربازی های المپیک 2021 را دارد.

محمدی با بیان اینکه از کشتی و کشتی گیران باید در حد حمایت انتظار داشته باشند، افزود: انتظار مردم از کشتی و کسب مدال به حق است و به آن احترام می گذاریم. اما سووال اینجاست چه کاری برای کشتی انجام شده است. کشتی ورزش سنتی ماست اما در ایران واقعا مظلوم است. همین که نزدیک به بازی های المپیک می شویم یاد این رشته می افتند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد اضافه کرد: البته ما به این چیز ها فکرنمی کنیم و برای موفقیت و سربلندی کشورمان هر کار که از دست مان برآید انجام می دهیم. اما تاکید می کنم هیچ چیز مشخص نیست ما المپیک متفاوتی را درپیش رو داریم. خواهشم این است که بار روانی را از روی کشتی بردارید و از ما انتظار واقع بینانه داشته باشید.

وی اضافه کرد: اهالی کشتی حداقل انتظارشان این است که لااقل در زمان باقی مانده تا شروع بازی های المپیک از این رشته حمایت کنند کشتی با توجه به انتظارات مردم و مسوولان نیازمند حمایتی فراتر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است که امیدواریم در زمان باقی مانده این مهم صورت گیرد.

سرمربی تیم ملی با بیان اینکه کشتی می تواند نشاط را به جامعه باز گرداند ادامه داد:‌ جوانان به این رشته علاقه زیادی دارند و ما می تواتیم با جذب آنان نشاط را به جامعه باز گردانیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها