کد خبر: 612967
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۱۰:۱۹:۵۲
| |

بخش دیده نشده جنجال جشن قهرمانی بارسا + عکس

هجوم هواداران اسپانیول به داخل زمین در حین جشن قهرمانی بارسلونا خشم چند بازیکن این تیم را به همراه داشت.

بخش دیده نشده جنجال جشن قهرمانی بارسا + عکس
کد خبر: 612967
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۵ ۱۰:۱۹:۵۲

هفته سی و چهارم لالیگا به کام بارسلونا و هوادارانش به پایان رسید و آنها با پیروزی 4-2 مقابل اسپانیول قهرمانی زودهنگام خود را در ورزشگاه آر سی دی ای بارسلون جشن گرفتند؛ جشنی که به مذاق هواداران میزبان خوش نیامد و به یک جنجال بزرگ انجامید.

به گزارش ورزش سه، شاگردان ژاوی بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی در مرکز زمین شروع به برپایی جشنی گرفتند که فقط یک دقیقه به طول انجامید. صدها هوادار خشمگین اسپانیول از سکوها خود را به داخل زمین رساندند تا این جشن را بهم بزنند؛ آنها با اینکه دستشان به بازیکنان حریف نرسید اما در انجام هدف اصلی خود موفق بودند.

بازیکنان بارسلونا به محض مشاهده هجوم هواداران حریف جشن خود را نیمه کاره رها و به سمت رختکن فرار کردند. در این حین نیروهای پلیس مشغول متفرق کردن هواداران اسپانیول و ممانعت از رسیدن آنها به اعضای تیم بارسلونا و وقوع درگیری های فیزیکی بودند.

به هر نحوی که بود همه بازیکنان بارسلونا از زمین خارج شدند اما در تونل ورزشگاه تشنج همچنان ادامه داشت. گروهی از بازیکنان تیم میهمان که حرکت تماشاگران حریف را برنتابیده بودند سعی داشتند با خروج دوباره از رختکن از خجالت آنها در بیایند اما مسئولان برگزار بازی چنین اجازه ای ندادند تا جو برای لحظاتی متشنج شود.

سرخیو بوسکتس، رونالد آرائوخو و جوردی آلبا، خشمیگن تر از سایر بازیکنان بارسلونا بودند که در کنار خروجی رختکن سعی در ادب کردن هواداران حریف داشتند اما موفق به این کار نشدند و در نهایت با وساطت اعضای تیم خودی و در حالی که همچنان با مسئولان برگزاری و کارکنان باشگاه اسپانیول در حال مشاجره بودند راهی رختکن شده و جشن خود را از سر گرفتند.

 

 

جنجال جشن قهرمانی بارسا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها